„Spełnione marzenia” ze złotym medalem

Z ogromną radością informujemy, że publikacja “Spełnione Marzenia”, zawierająca eseje stypendystów pomostowych, zdobyła złoty medal w konkursie „Szpalty Roku 2016 Power of Content Marketing Awards” w kategorii ‘publikacja jednorazowa’. 

Jak podkreśliło Jury konkursu, nagroda dla „Spełnionych Marzeń”, wydanych przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości i zaprojektowanych przez firmę Epigrafika, przyznana została za wyjątkowe i pełne szacunku przedstawienie prawdziwie ludzkich historii oraz ich bohaterów, dla których przyznane stypendia były krokiem milowym w życiu. W Jury zasiadało 18 ekspertów content marketingu. Do konkursu zgłoszono 270 prac. Nagrody wręczono 3 czerwca podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Endorfina.

wreczenie_male

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że wydawnictwo z historiami naszych stypendystów, pokazujące ich pasje, ambicje,  drogę do spełnienia marzeń i realizacji celów zostało docenione. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim stypendystom, którzy przesłali nam swoje wyjątkowe historie. To one są siłą tego wydawnictwa.

O unikatowości „Spełnionych marzeń” stanowi przemyślana koncepcja na treść publikacji. Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości postanowiła pokazać ideę programu Stypendiów Pomostowych oddając głos samym stypendystom. W rezultacie powstała publikacja autentyczna i pięknie wydana. Sądzę, że nikt po lekturze „Spełnionych marzeń” nie ma wątpliwości, że program Stypendiów Pomostowych jest czymś niezwykle potrzebnym i wartościowym, prawdziwie zmieniającym życie stypendystów. Ogromnie cieszy nas, jeśli poprzez naszą pracę mamy wkład w budowanie wizerunku takich przedsięwzięć – mówi Katarzyna Wilk, dyrektor kreatywny firmy Epigrafika.

Zapraszamy do lektury całej publikacji.